Lördag

Hejsan :)

Det är Ebba A som skriver just nu, idag så har jag somsagt först vart med Ebba.
Eller jag gick först ner till henne runt 11.30 kanske? Då spelade vi basket och pratade lite. Hehe, vi var ju jätteduktiga på basket x) Haha. Vi träffade faktiskt 20 gånger i basketbollen på 2 minuter. Det kallar jag bra..haha.

I alla fall. Sen åt vi lunch som blev pannbiff, potatis och tomatsås. Och så drack vi bubbelvatten. Efter maten fortsatte vi att spela basket, juste! Sen kollade vi också i en bok och skrattade jättemycket. Haha.
Sen satt vi lite och datorn och skrev dem oseriösa inläggen på bloggen. Hehe (a)
Efter det gick vi ner till mig och hoppade studsmatta och åt Ben and jerrys. Sen kom Simone och Sara och då var Ebba tyvärr tvungen att gå hem. Men då var jag med Sara och Simone och vi satt lite vid datorn, men för det mesta hoppade vi studsmatta. Studsmattan var jätteblöt och kall. Uschusch ;-) Så mina byxor var jätteblöta sen. Så när dem gick hem åt jag middag (spagetti med köttfärssås) och sen duschade jag.
Sen tittade jag på film och nu sitter jag här.

Jag är trött så jag ska nog sova nu,
Godnatt! ♥

(hehe förlåt för långt inlägg!)


en gammail bild mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0