home

Heej!:)
Sara här igen!:)<3
Förlåt att jag bloggar så lite här, men jag har ju en egen blogg oxå (www.madebysaraa.blogg.se) som jag bloggar på :)
Men jag ska försöka att komma ihåg att blogga här! =)

Nu är jag hemma, efter skolan hängde jag med Ida och Ebba (B) till Björknäs de skulle köpa godis till imorn.
Då så ska vi till Skatboet me klassen, ska bli as najs:)<3
Det kommer att komma en massa bilder på onsdag eller torsdag. Vi kommer tillbaka på onsdag:)<3

Men nu måste jag packa till imorn (vi ska sova på skatobet i en natt, och va där i en och en halv dag, så nu måste jag börja packa)

Jag tror att det kommer att kma en helt ny design här efter skatboet;)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0