Första inlägget för mig (andra Ebba)

Hejhej! :-)

Förlåt, jag har aldrig bloggat här. För jag glömde epost adressen, men jag kom på den precis nu.. Jag kanske ska berätta lite om mig själv? Jag heter då Ebba och är 13 år. Jag tränar gymnastik på fritiden, tre gånger i veckan så det är nog mitt allra största intresse. Annars tycker jag om att vara med kompisar, shoppa, fota och mycket mer!
Jag, Ebba och Sara som då har den här bloggen bor grannar i ett villaområde :-P
Haha , min familj består av mina föräldrar, två småsyskon och en innekanin som heter Molly.

Idag iaf så är jag sjuk och hemma från skolan, jag har varit sjuk hela veckan förutom i måndags. Jag har ont i halsen, är förkyld, ont i huvudet och hängig. Det är inte så kul. Idag skulle alla sexor på våran skola ut och kampa, men jag kan ju inte vara med eftersom jag är sjuk. Eller dem skulle kampat igår och sova över till idag, men jag kunde somsagt inte vara med. :-(

Puss & Kram!♥ /ebba







Det här är då jag...hehe ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0