Sommar planer

I sommar den 10 Juli tror jag så ska jag och min familj åka till Frankrike! Det ska bli jätteroligt. Först kommer vi bila ner till Göteborg och sen kommer vi ta en stor färja, och äta middagsbuffe där och frukostbuffe. Alltså man sover i en hytt över natten. Och sen klockan 9.00 (tror jag) på morgonen är man framme vid Kiel som ligger i Tyskland. Efter det bilar vi ner till Frankrike! Vi kommer ju vara på franska riviäran där det är som varmast, och det ligger i södra Frankrike så vi kanske kommer bo på något hotell över natten i norra Frankrike.

Men vi får se. Sen kommer vi bo på ett stort hotell med stor poolområde! Det ska bli väldigt kul, och sen efter 2 veckor bilar vi hem igen. Men själva resan tar nästan tre veckor pga av att det tar ett tag att bila också.

Övriga saker jag ska göra i sommar:
♥ Kaaaaaaaaanske åka till Gotland med familjen
♥ Campa med Sara
♥ Campa med Lovisa
♥ Bygga på Lovisas stora träkoja, där vi ska sova över (och så ska vi sova över med Julia)
♥ Åka med Lovisas gummibåt. Jag och Lovisa alltså. Och ta med oss matsäck, och åka ut på nån sjö eller badplats eller nåt och äta och bada från båten.
♥ Bada med kompisar och familj
♥ Fira midsommar
♥ Hoppa studmatta

Vad ska ni göra i sommar? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0