Om min dag än sålänge x)

Hej alla läsare!
Jag kan berätta lite vad jag har haft för mig idag? ^^

Idag så väckte pappa och Tilda mig HALV ÅTTA! Jag var riktigt nära på att dö ett tag. Haha, nejmen jag var jättetrött men eftersom vi ska ju gratta mamma. Så då gjorde vi det. Vi sjöng för henne och hon öppnade sina paket. Hon blev jätteglad!
Sen så åt vi frukost och jag fixade iordning mig och så. Sen åkte vi till Bygg Olle och sen åt vi lunch. Vi köpte med oss från Erssons som ligger i Sickla. Jag tog lax, potatis och sås. Det var gott!

Sen åkte vi hem och här hemma har jag inte gjort så jätte mycket direkt.
Men jag uppdaterar sen. Puss på er <3


Me and my sister <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0