Från och med nu ska jag uppdatera mycket!

Japp och det ska jag göra! :-)

Hej föresten!
Idag så har jag varit i Forum med Lovisa först, jag köpte present till min mamma som fyller år imorgon och så köpte jag och Lovisa en gemensam present till Julia som fyller år idag!

Efter Forum åkte vi hem till Lovisa och åt lunch sen åkte vi till Julia och firade henne med Julia, Tove, Ellinor, Line, Paulina och oss två då x) Vi fikade, öppnade paket och hoppade studsmatta!
Sen åkte jag hem, och då gjorde jag ingenting speciellt och sen åt vi middag och åt svenska jordgubbar. Jättegott. Har inte så mycket att säga. Nu ska jag kolla på tv med min familj.
Puss på er!



Jag och min finaste lillebror <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0