Förlåt! Jag som skulle blogga mycket!

Jepp, rubriken säger ungäfär allting. Men nu ska jag börja blogga mycket igen! Promise!
Dem här senaste dagarna har det varit jättefint väder. Men nu ska jag berätta om dem dagarna jag inte har bloggat på:

Onsdag: I onsdags var jag med Ludvig, vi bakade och sen gick vi ner till trollan och han badade. Men jag badade inte för jag var förkyld tyvärr. Så då fick jag inte bada. Det var typ allt i onsdags. På kvällen var jag med Lovisa också. Och hon åkte hem runt 21.00

Torsdag: I torsdags badade jag, Tïlda, Julia och Ludvig en hel dag vid trollan. Vi tog med oss matsäck och åt jordgubbar, och vi badade och solade. Jag blev faktiskt lite brun (a) Fast jag brände mig också!

Igår / fredag / midsommarafton: Då var min familj ensamma. Vi gick ner till midsommarstången, och fikade lite där. Sen åt vi lunch och åt middag på kvällen. Sen var vi med grannarna till klockan 00.00 ungäfär.

Idag: Jag har varit en stund med Sara, vi fotade massa bilder på mig ^^ Haha. Senare idag ska jag äta på resturang med min familj. Mer om det senare.

Nu vet ni vad jag har haft för mig, bättring ska bli på bloggningen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0